شما اینجا هستید:   خانه

کلاس های حضوری ریاضی در مجتمع نخبگان زنجان مقدماتی تا پیشرفته و تیزهوشان

کلاس های حضوری ریاضی در مجتمع نخبگان زنجان مقدماتی تا پیشرفته و تیزهوشان

 

کلاس های حضوری تدریس و آموزش ریاضی برای تمامی پایه های ابتدایی و متوسطه

کلاس های آموزشی ریاضیات اول تا ششم ابتدایی, هفتم, هشتم, نهم, دهم و یازدهم

 

کلاس های حضوری مجتمع نخبگان زنجان مرکز تخصصی ریاضیات با هدف علاقه مند نمودن دانش آموزان به درس ریاضی و بالا بردن سطح ریاضی آنها در پایه های اول ابتدایی تا پیش دانشگاهی آغاز شد.

تجزیه و تحلیل  کودکان نشان داده بچه هایی که در پایه ابتدایی با انگیزه و علاقه ریاضی می خوانند و استراتژی های یادگیری مؤثری را به کار می بندند درپایه هشتم جهشی را در یادگیری ریاضی تجربه می کنند. این درحالی است که داشتن ضریب هوشی بالا این اثر را به جا نمی گذارد.

کلاس های گروهی ریاضی مجتمع نخبگان زنجان شامل کلاس های مقدماتی ، پیشرفته ، ورودی مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی می باشد. 

دانش آموزانی که به ریاضیات علاقه مند می شوند مهارتشان هم در درس ریاضی بیشتر است. به این ترتیب نه ضریب هوشی و نه فشارهای خارجی مثل سختگیری والدین یا به دست آوردن نمرات بالا باعث ترقی افراد در ریاضی نمی شود.

تحقیقات اخیر نشان داده بچه هایی که در پایه پنجم با انگیزه و علاقه ریاضی می خوانند و استراتژی های یادگیری مؤثری را به کار می بندند در پایه هشتم جهشی را در یادگیری ریاضی تجربه می کنند.

مزیت کلاس های گروهی ریاضی:

ظرفیت کلاس های گروهی ریاضی  مجتمع نخبگان زنجان حداکثر ۱۰ نفر است که باعث تمرکز هرچه بیشتر اساتید بر روی دانش آموزان می شود

اساتید ومدرسین و علاقه مند به ریاضی در همه پایه های تحصیلی ابتدایی و متوسطه که این امر باعث ایجاد علاقه در دانش آموزان نیز می گردد

حل تمرین های کلاسی توسط دانش آموزان (با نظارت مدرسین ریاضی) که این امر باعث افزایش اعتماد به نفس دانش آموزها برای رفتن پای تخته و عدم داشتن استرس از جمع می گردد.

 

برای ثبت نام و اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان مجتمع نخبگان زنجان  تماس بگیرید.

09109710638--09192410484


۱۴۰۱/۰۹/۰۱، ۰۴:۳۰:۲۸       1583

Facebook    Google    LinkedIn    Twitter

برچسب ها

ثبت نام کلاسهای ریاضی  

اساتید مجتمع نخبگان زنجان