شما اینجا هستید:   خانه

وضعیت برندسازی درکشور

 

مسیر برندسازی در کشور مطلوب است

 

 درهمایش سراسری برند سازی که دردانشگاه آزاد تهران برگزار شد بخش اول مراسم آقای دکتروحید مرصعی بعنوان سخنران ضمن خوش آمدگویی به همه حضار راجع به موضوع جایگاه برند در ایران و نقش اساسی برند در پسا تحریم با اجرای برجام نکاتی را ارایه کرده و مسیر برندسازی در کشور را بسیارعالی اعلام کردند. ایشان همچنین از در کنار هم گذاشتن دانشگاه و صنعت در یک کنفرانس علمی که در کشور کمتر دیده می شود، ابراز خوشحالی کردند؛ و این مسئله را برای توسعه صنعتی کشور یک گام مهم دانستند.در ادامه  از اساتید دانشگاه کشورمان با موضوع “برندها و ارتباطات، یک روایت عاشقانه ” به عنوان اولین سخنران، مطالبی را در خصوص برندسازی و ارتباطات ارایه کردند، که در آن بیشتر به مسیله تحریک احساسات مشتری و مصرف کننده تأکید داشتند. وی ضمن ارایه تعریفی از برند، آن را با حوزه های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، هنری و حتی ورزشی مرتبط دانسته و اذعان کرد هر کدام از این حوزه ها برای به دست آوردن سود و مشتری از برند استفاده می کنند.
دکتر مرصعی برندسازی را یک قرارداد می داند که جنبه عرفی دارد که موجب حس وفاداری و علاقه مصرف کننده به محصول می شود. وی تأکید کرد امروزه ابعاد عاطفی و احساسی در تبلیغات بسیار مهم هستند و اساسا برند یک معادله بین منطق و احساسات مشتری محسوب می شود. ظهور برند در واقع به ارتباطات تبلیغاتی بر می گردد که نقش تعیین کننده ای در معرفی محصولات به جامعه دارند. 

 


۱۴۰۱/۰۸/۲۱، ۱۶:۵۱:۵۴       1255

Facebook    Google    LinkedIn    Twitter

برچسب ها

مجتمع نخبگان  

اساتید مجتمع نخبگان زنجان