شما اینجا هستید:   خانه

کارگاه آموزشی خود کارآفرینی

Related image
درمجتمع فنی نخبگان  توسط دکتر مهنازآریانی برگزار شد.

 

رئوس مطالب کارگاه آموزشی:
♦ مهارت هایی که در دانشگاه به ما یاد نمیدهند 
♦ ردپای دیجیتالی (Digital Footprint) 
♦ بازاریابی شخصی (Self Marketing) 
♦ معرفی شغل های پردرآمد 
♦ 15 پیشنهاد برای ورود به بازار کار 
♦ پرسش و پاسخ

 

اگر واقع گرا باشیم، آیا واقعا در شرایط فعلی کشور ما، بدون پارتی هم می توان کار پیدا کرد؟ 
پاسخ این است که : 
کافیست اول نشان دهیم چند مرده حلاجیم، شغل و پارتی خود، به دنبالمان خواهند آمد، متاسفانه در کشور ما تورم فارغ التحصیل دانشگاهی و از طرفی کمبودِ متخصصینِ کاردان و مشتاق وجود دارد 
 فکر می کنید اولین تهیه کننده انیمیشن های ایشان چه فرد یا کمپانی بوده، و یا چه مقدار هزینۀ دوبلۀ انیمیشن های اافراد می شود؟ و قطعا بهتر از ما می دانید که افراد امروز شرایطی به مراتب بهتر از افرادی دارند که با پارتی وارد کمپانی های انیمیشن سازی میشوند.
 
و در شرایطی که اکثر رمان نویسان کشور، از نبود ناشر و کمبود امکانات مالی برای چاپ کتاب و زمان بر بودن مراحل کسب مجوز و بی اقبالی مردم به مطالعه می نالند، خانم یا آقایانی که تنها با چند اکانت شبکه مجازی و کانال تلگرام، چگونه توانستند کشوری کتاب نخوان را وادار کنند تا پیج های جذاب اینستاگرام و شبکه های سرگرم کنندۀ ماهواره را رها کنند و به مطالعۀ داستان های افراد بنشینند؟ آیا فکر می کنید افراد برای چاپ کتاب بعدیشان مشکل ناشر خواهند داشت؟ 
♦ اینها تنها مشتی هستند نمونه خروار، با تغییر زیر بناییِ رسانه از حالت مونولوگ به دیالوگی دوسویه و برابر، در جهانی که حتی روسای جمهور و نمایندگان پارلمان کشورها، بیشترِ آرای خود را از طریق گفتگوهای دو طرفه، در شبکه های اجتماعی به دست می آورند، جستجوی کار به همان روش های سنتی به نظر ناکارآمد می رسد، 
♦ Self Marketing 
الزامِ کمتر شناخته شدۀ شهر ما، به همراهِ سرفصل های: 
♦ مهارت هایی که در دانشگاه نمی آموزیم، 
♦ بازاریابی شخصی 
♦ ردپای دیجیتالی ، 
♦ و ارائه تجربه و راهکار برای ورود جوانان به بازار کار و معرفی مشاغل پردرآمد، محور موضوعات کارگاهی بود که در مجتمع فنی نخبگان برگزارشد.

۱۴۰۱/۰۷/۱۳، ۲۱:۴۴:۱۱       1582

Facebook    Google    LinkedIn    Twitter

اساتید مجتمع نخبگان زنجان