شما اینجا هستید:   خانه

Mobile targeting یا هدف‌گذاری موبایلی


دسته    :    آموزش دیجیتال مارکتینگ
شرح

در این استراتژی بازاریابان افراد را براساس زمان و مکانی که در آن قرار دارند، هدف تبلیغات پیامکی و پوش نوتیفیکیشن قرار می‌دهند. از آنجایی که اکثر افراد تمایلی به دریافت پیام‌ّهای تبلیغاتی ندارند، وابسته بودن ارسال این پیام‌ها به مکانی که کاربر در آن قرار دارد می‌تواند به شدت در باز شدن پیام‌ها موثر باشد.

وب سایت مجتمع نخبگان زنجان در حال بروز رسانی می باشد

با عرض پوزش
هم‌اکنون سایت مجتمع نخبگان زنجان درحال به‌روزرسانی است.
لطفاً دقایقی دیگر مراجعه نمایید.
با تشکر

اساتید مجتمع نخبگان زنجان