شما اینجا هستید:   خانه

Geotragerting یا هدف‌گذاری جغرافیایی


دسته    :    آموزش دیجیتال مارکتینگ
شرح

در ژئوتارگتینگ شما ابتدا موقعیت مکانی کاربران را تشخیص می‌دهید و براساس این موقعیت، پیام‌های شخصی‌سازی شده برای آن‌ها ارسال می‌کنید. در صورتی که کاربر دسترسی به اطلاعات مکانی‌اش را در گوشی فعال کرده باشد، آن کاربر بنابر مکانی که در آن قرار دارد، پیام‌های مختلفی را به صورت پوش نوتیفیکیشن، یا پیام‌های داخل اپلیکیشن دریافت می‌کند.

اساتید مجتمع نخبگان زنجان