آدرس صفحات
دوره مدیریت کسب و کار MBA (بازاریابی)
دسته : آموزش MBA و DBA مدیریتی
MBA کسب و کار (بازار یابی)
تعريف کلاسیک شامل آن دسته از فعالیتهایی است که کالاها و خدمات را از واحد تولیدی و خدماتی به مصرف کننده میرساند چنین تعريفی ناقص بوده و فعالیتهای بازاريابی را محدود به انجام وظایفی که صرفا مابین تولید و مصرف قرار گرفته اند مینماید. از جمله این فعالیتها میتوان بسته بندی کالاها، نامگذاری و علائم تجاری فرآورده های کانالهای توزيع (نظیر فروش مستقیم به مصرف کننده نهایی، عمده فروش، واسطه، خرده فروش) ترابری، انبارداری، روشهای فروش، آگهی های بازرگانی، قیمت گذاری و اعتبارات مصرفی را نام برد. امروزه این امر مسلم شده است که یک مدیر بازاريابی موفق نمیتواند فعالیتهای خود را از زمانی که کالا تولید گردیده و آماده پخش است آغاز نموده و با تحويل کالا به مصرف کننده به پایان برساند.
موارد مورد توجه در این دوره عبارتند از:
- آشنائي مديران با مفاهيم بازاريابي
- افزايش مهارتهاي تحليل بازار
- آشنایی با آميخته بازاريابي محصولات و خدمات
- آشنايي با ساختار واحد بازاريابي در سازمان
جهت اطلاعات بیشتر از دوره ها و ثبت نام میتوانید با شماره های زیر تماس بگیرید
- 024-33466877
- 024-33455453
- 024-33478223
- 09192410484