شما اینجا هستید:   خانه

دوره مدیریت کسب و کار MBA (بازاریابی)


دسته    :    آموزش MBA و DBA مدیریتی
شرح

MBA کسب و کار (بازار یابی)

تعريف کلاسیک  شامل آن دسته از فعالیت‏هایی است که کالاها و خدمات را از واحد تولیدی و خدماتی به مصرف‏ کننده می‏رساند چنین تعريفی ناقص بوده و فعالیت‏های بازاريابی را محدود به انجام وظایفی که صرفا مابین تولید و مصرف قرار گرفته ‏اند می‏نماید. از جمله این فعالیت‏ها می‏توان بسته‏ بندی کالاها، نامگذاری و علائم تجاری فرآورده‏ های کانال‏های توزيع (نظیر فروش مستقیم به مصرف‏ کننده نهایی، عمده فروش، واسطه، خرده‏ فروش) ترابری، انبارداری، روش‏های فروش، آگهی‏ های بازرگانی، قیمت‏ گذاری و اعتبارات مصرفی را نام برد. امروزه این امر مسلم شده است که یک مدیر بازاريابی موفق نمی‏تواند فعالیت‏های خود را از زمانی که کالا تولید گردیده و آماده پخش است آغاز نموده و با تحويل کالا به مصرف‏ کننده به پایان برساند.

موارد مورد توجه در این دوره عبارتند از:

  • آشنائي مديران با مفاهيم بازاريابي
  • افزايش مهارتهاي تحليل بازار
  • آشنایی با آميخته بازاريابي محصولات و خدمات
  • آشنايي با ساختار واحد بازاريابي در سازمان

 

 

جهت اطلاعات بیشتر از دوره ها و ثبت نام میتوانید با شماره های زیر تماس بگیرید

  • 024-33466877
  • 024-33455453
  • 024-33478223
  • 09192410484

اساتید مجتمع نخبگان زنجان