شما اینجا هستید:   خانه

دوره مدیریت کسب و کار MBA (بازاریابی)


دسته    :    آموزش MBA و DBA مدیریتی
شرح

MBA کسب و کار (بازار یابی)

تعريف کلاسیک  شامل آن دسته از فعالیت‏هایی است که کالاها و خدمات را از واحد تولیدی و خدماتی به مصرف‏ کننده می‏رساند چنین تعريفی ناقص بوده و فعالیت‏های بازاريابی را محدود به انجام وظایفی که صرفا مابین تولید و مصرف قرار گرفته ‏اند می‏نماید. از جمله این فعالیت‏ها می‏توان بسته‏ بندی کالاها، نامگذاری و علائم تجاری فرآورده‏ های کانال‏های توزيع (نظیر فروش مستقیم به مصرف‏ کننده نهایی، عمده فروش، واسطه، خرده‏ فروش) ترابری، انبارداری، روش‏های فروش، آگهی‏ های بازرگانی، قیمت‏ گذاری و اعتبارات مصرفی را نام برد. امروزه این امر مسلم شده است که یک مدیر بازاريابی موفق نمی‏تواند فعالیت‏های خود را از زمانی که کالا تولید گردیده و آماده پخش است آغاز نموده و با تحويل کالا به مصرف‏ کننده به پایان برساند.

موارد مورد توجه در این دوره عبارتند از:

  • آشنائي مديران با مفاهيم بازاريابي
  • افزايش مهارتهاي تحليل بازار
  • آشنایی با آميخته بازاريابي محصولات و خدمات
  • آشنايي با ساختار واحد بازاريابي در سازمان

 

 

جهت اطلاعات بیشتر از دوره ها و ثبت نام میتوانید با شماره های زیر تماس بگیرید

  • 024-33466877
  • 024-33455453
  • 024-33478223
  • 09192410484

وب سایت مجتمع نخبگان زنجان در حال بروز رسانی می باشد

با عرض پوزش
هم‌اکنون سایت مجتمع نخبگان زنجان درحال به‌روزرسانی است.
لطفاً دقایقی دیگر مراجعه نمایید.
با تشکر

اساتید مجتمع نخبگان زنجان