آدرس صفحات
شما اینجا هستید:
خانه
مهارتهای روسای دفاتر
دسته : آموزش اموراداری
از آنجایی که امروزه مدیران درگیر مسایل متفاوت درون و برون سازمانی می باشند، لذا لازم است در کنار خود بازوھایی اجرایی و مورد اطمینان داشته باشند، تا بتوانند با استفاده از مھارتھای تکنیکی و رفتارھای آنان، به وظایف اساسی خود در مطلوبترین زمان تحقق بخشند. دستیابی به این امر، در گرو وجود رییس دفتری است که بتواند با استفاده از دانش و تجربیات خود و با به کارگیری مدیریت بر زمان، مدیر زیربط را در این امر یاری نموده و تحقق وظایف محوله به ایشان را عملی کند
محتوای دوره
شناخت نقش رییس دفتر
سازمان، مدیریت و مدیر
آگاھی از انتظارات و توقعات مدیران از روسای دفاتر خود
روابط اداری و ارتباطات
فرآیند استفاده از تلفن
سرپرستی و مدیریت بر زمان
آشنایی با سیستمھای گردش،پی گیری و بایگانی مکاتبات
عملیات اداری رییس دفتر