آدرس صفحات
شما اینجا هستید:
خانه
کمک متصدی تنظیم اسناد مالی
دسته : آموزش بانکداری
درباره دوره:
متصدی تنظیم اسناد مالی در زمان رسيدگي به اسناد و مدارک مربوط به يک رويداد مالي ، در واقع خود عمليات و نحوه انجام مراحل مختلف آن مورد بررسي و رسيدگي قرار مي گيرد در نتيجه رسيدگي امور مالي عبارت است از حصول اطمينان از انجام درست عمليات با بررسي اطلاعات ايجاد شده در اسناد و مدارک مربوط به عمليات مزبور بدين معني که مسئولين قسمتهاي اجرايي قبل از تصويب اسناد از طريق انجام رسيدگي هاي لازم از صحت و سقم عمليات اطمينان حاصل نموده است