شما اینجا هستید:   خانه

بازاریابی تلفنی


دسته    :    آموزش اشتغال
شرح

فروش تلفنی و بازاریابی محصولات با استفاده از تلفن، یکی از شیوه‌های است که تقریباً کمی پس از اختراع تلفن آغاز شده و هنوز هم ادامه دارد.

شاید انتظار می‌رفت با گسترش  و رواج یافتن ابزارهای نوین ارتباطی، فروش تلفنی از بین برود.

اما طنز ماجرا اینجاست که یکی از اصلی‌ترین محصولاتی که با اتکا به تکنیکهای فروش تلفنی عرضه می‌شوند، همین زیرساختهای ارتباط نوین هستند (تماس‌های کور و بی‌هدف عرضه اینترنت پرسرعت را احتمالاً شما هم تجربه کرده‌اید).

از آن‌جا که به نظر نمی‌رسد در آینده‌ی نزدیک، تلفن از سبد ابزارهای ارتباطی کسب و کارها حذف شود، ‌همچنین هنوز حجم قابل‌توجهی از فروش و بازاریابی در سطح جهان، به وسیله‌ی تماسهای تلفنی انجام می‌شود، تصمیم گرفتیم مجموعه‌ای از درس‌های مرتبط با این موضوع را در متمم ارائه کرده و به تدریج تکمیل کنیم.

مطالب مربوط به بازاریابی تلفنی، در واقع زیرمجموعه‌ی درس‌های آ هستند که اکنون در قالب یک مجموعه‌ی جداگانه ارائه می‌شوند.

فروش تلفنی یا بازاریابی تلفنی؟

اساتید مجتمع نخبگان زنجان