آدرس صفحات
شما اینجا هستید:
خانه
جامع بازاریابی حرفه ای
دسته : آموزش اشتغال
دوره جامع بازاریابی حرفه ای PMC
ویژگی های دوره جامع بازاریابی حرفهای :
- اثربخشی دورههای جامع بازاریابی حرفهای به ترکیب شرکتکنندگان آن وابسته است، از این رو در فرآیند ارزیابی و انتخاب اولیه، افرادی انتخاب میشوند که در ضمن داشتن امتیازات لازم، انگیزه یادگیری، را داشته باشند.
- انتخاب مدرسان در این دوره بر اساس معیارهای چندگانه از جمله سابقه کار حرفهای و قابلیت تدریس انجام میشود تا بالاترین اثربخشی در دوره تامین شود.
- ساختار و محتوای دوره بر مبنای دورههای مشابه موسسات بین المللی طراحی شده و با توجه به نیاز مخاطب ایرانی بهینهسازی شده است.