آدرس صفحات
شما اینجا هستید:
خانه
مدیریت ریسک امنیت اطلاعات
دسته : آموزش کارمندان دولت
درباره دوره:
مدیریت ریسک پروسه ای است که به مدیران IT اجازه می دهد تا از سیستم ها و داده های سازمان خود حفاظت کرده، هزینه های اقتصادی وعملی سنجش های حفاظتی را متعادل نموده و به دستاوردهای مورد نظر در مأموریت دست یابند.مدیران IT هزینه های بسیاری را به حفاظت فناوری اطلاعات اختصاص می دهند که با یک متدولوژی خوش ساخت که بطور مؤثر به خدمت گرفته شودT می توان مدیریت در جهت شناخت کنترل های مناسب برای قابلیت های حفاظتی مهیا شده را به طور محسوسی بهینه نمود. “کمینه کردن تاثیرهای منفی سازمان و نیاز به یک پایه در تصمیم گیری”، دلایل اساسی است که سازمان ها را به ایجاد یک پروسه مدیریت ریسک برای سیستم های IT سوق داده است.