شما اینجا هستید:   خانه

نامه نگاری و مدیریت نامه های اداری


دسته    :    آموزش نحوه استخدام وجذب
شرح

توضیحات

 

انواع نامه نگاری اداری 

بخش مهمی از زندگی شغلی شما به شمار می رود . مهارت خوب نامه نوشتن می تواند موثر باشد و راندمان کاری سازمانها و شرکت ها را ارتقا ببخشد . برای نامه نگاری اداری نیاز به مهارت و تجربه ی خاص در نامه نگاری اداری داریم . تنظیم یک نامه ی اداری ، کمی مشکل تر از نوشتن انواع دیگر نامه هاست .  در نامه ی اداری از لحاظ سبک و نوشتار ، باید کلیه ی اصول نگارشی و تحریری رعایت شود . 

یک نامه اداری در واقع معرف شرکت و یا سازمان نویسنده ی آن می باشد و چنانچه نامناسب و به دور از اصول تهیه شود ، موجب بی اعتباری شرکت یا سازمان شده و نهایتا بی اعتنایی به در خواست سازمان یا شرکت را موجب می شود . برای نوشتن یک نامه ی اداری حتما می بایست مسلط به اصول نامه نگاری اداری باشیم . همیشه در نگارش هر نوع نامه ای ، اولا باید امادگی کامل فکری و فیزیکی داشته باشید ، ثانیا از اصول نامه نگاری اداری مطلع باشد . 

نامه نگاری اداری ، کسب مهارتی ضروری و اساسی برای زندگی شغلی شما به حساب می آید . تمامی افراد شاغل ، مدیران ، کارمندها و .... باید از این  مهارت بهره جویند .  مهارت نامه نگاری از طریق آموزش این اصول و همچنین کسب تجربه میسر می باشد .

وب سایت مجتمع نخبگان زنجان در حال بروز رسانی می باشد

با عرض پوزش
هم‌اکنون سایت مجتمع نخبگان زنجان درحال به‌روزرسانی است.
لطفاً دقایقی دیگر مراجعه نمایید.
با تشکر

اساتید مجتمع نخبگان زنجان