آدرس صفحات
نامه نگاری و مدیریت نامه های اداری
دسته : آموزش نحوه استخدام وجذب
توضیحات
انواع نامه نگاری اداری
بخش مهمی از زندگی شغلی شما به شمار می رود . مهارت خوب نامه نوشتن می تواند موثر باشد و راندمان کاری سازمانها و شرکت ها را ارتقا ببخشد . برای نامه نگاری اداری نیاز به مهارت و تجربه ی خاص در نامه نگاری اداری داریم . تنظیم یک نامه ی اداری ، کمی مشکل تر از نوشتن انواع دیگر نامه هاست . در نامه ی اداری از لحاظ سبک و نوشتار ، باید کلیه ی اصول نگارشی و تحریری رعایت شود .
یک نامه اداری در واقع معرف شرکت و یا سازمان نویسنده ی آن می باشد و چنانچه نامناسب و به دور از اصول تهیه شود ، موجب بی اعتباری شرکت یا سازمان شده و نهایتا بی اعتنایی به در خواست سازمان یا شرکت را موجب می شود . برای نوشتن یک نامه ی اداری حتما می بایست مسلط به اصول نامه نگاری اداری باشیم . همیشه در نگارش هر نوع نامه ای ، اولا باید امادگی کامل فکری و فیزیکی داشته باشید ، ثانیا از اصول نامه نگاری اداری مطلع باشد .
نامه نگاری اداری ، کسب مهارتی ضروری و اساسی برای زندگی شغلی شما به حساب می آید . تمامی افراد شاغل ، مدیران ، کارمندها و .... باید از این مهارت بهره جویند . مهارت نامه نگاری از طریق آموزش این اصول و همچنین کسب تجربه میسر می باشد .