شما اینجا هستید:   خانه

آینده پژوهی در کسب و کار


دسته    :    آموزش مدیریت مالی
شرح

درباره دوره:

مدیر بازاریابی یا واحد بازاریابی یک شرکت همواره به سرفصل‌های مهمی شامل نیاز آینده مشتری، روش‌های تبلیغاتی نوظهور، روش‌های قیمت گذاری جدید و راه‌های توزیع ارزان­تر و نوآورانه فکر میکند. هر کدام از این سرفصل­ها با روش­های آینده پژوهی می‌تواند مورد مطالعه قرار گیرد که به اختصار در ادامه شرحی بر این موضوعات اصلی و مرتبط با آینده پژوهی در حوزه بازاریابی داده می‌شود.

اساتید مجتمع نخبگان زنجان