شما اینجا هستید:   خانه

آینده پژوهی در کسب و کار


دسته    :    آموزش مدیریت مالی
شرح

درباره دوره:

مدیر بازاریابی یا واحد بازاریابی یک شرکت همواره به سرفصل‌های مهمی شامل نیاز آینده مشتری، روش‌های تبلیغاتی نوظهور، روش‌های قیمت گذاری جدید و راه‌های توزیع ارزان­تر و نوآورانه فکر میکند. هر کدام از این سرفصل­ها با روش­های آینده پژوهی می‌تواند مورد مطالعه قرار گیرد که به اختصار در ادامه شرحی بر این موضوعات اصلی و مرتبط با آینده پژوهی در حوزه بازاریابی داده می‌شود.

وب سایت مجتمع نخبگان زنجان در حال بروز رسانی می باشد

با عرض پوزش
هم‌اکنون سایت مجتمع نخبگان زنجان درحال به‌روزرسانی است.
لطفاً دقایقی دیگر مراجعه نمایید.
با تشکر

اساتید مجتمع نخبگان زنجان