آدرس صفحات
شما اینجا هستید:
خانه
توسعه مهارتهای فروش حرفه ای
دسته : آموزش اشتغال
درباره دوره:
فروش بحثي است که از دو زاويه قابل طرح است. زاويهء شرکت و زاويه مشتري. در اوايل قرن بيستم شرکت ها بيشتر در پي کسب درآمد سازي بودند و به همين لحاظ هدف از فروش و تربيت فروشنده صرفاً درآمد زايي بود. اما با رشد بازارها و افزايش رقابت ادبيات جديدي در مورد فروش پديد آمد. در ادبيات بازاريابي امروزي فروش بيشتر از زاويهء مشتري مطرح است و علت آن نيز اين است که اگر بخواهيم در فروش موفق عمل کنيم بايد ديدگاه هاي مشتري را درک کرده و از زاويهء منافع وي حرکت کنيم. در غير اينصورت شکست اجتناب ناپذير خواهد بود.