شما اینجا هستید:   خانه

اصول و استراتژی های بازاریابی


دسته    :    آموزش مدیریت مالی
شرح

درباره دوره:

با توجه به محیط پويا و حضور شرکت های موفق برای رسیدن به اهداف شرکت باید به بازاريابی همچون واحدهای دیگر سازمان توجه ويژه ای نشان داد و در بازاريابی همچون سایر موارد قوانینی بر آن حاکم است که دانستن و رعایت آنها موفقیت واحد بازاريابی را تا حدی تضمین خواهد کرد. اگر بپذیريد که برای بازاريابی قوانینی وجود دارد، شناسایی آنها چندان دشوار نخواهد بود. در واقع این قوانین، آشکار و بدیهی اند. امروزه، بازاريابي را نبايد همچون گذشته معادل فروش در نظر گرفت که شامل معرفي و فروش بود، بلکه به معني برآورده کردن نيازهاي مشتري مي باشد.

اساتید مجتمع نخبگان زنجان