شما اینجا هستید:   خانه

اصول تدارکات و خریدهای خارجی


دسته    :    آموزش مدیریت مالی
شرح

درباره دوره:

کار مدیر خرید و تدارکات یکی از فعالیت های اصلی و ستادی هر سازمان یا شرکت در جهت رسیدن به اهدافش می باشد و تمامی امور مرتبط با خرید کالا و خدمات مورد نیاز برای انجام تمامی فرایندها را در بر می گیرد. واحد خرید و تدارکات با تمامی بخش های شرکت در ارتباط است و به نوعی ارتباط شرکت با تامین کنندگان خارجی را برقرار می سازد. هدف اصلی تدارکات، تهیه به موقع کالا، تجهیزات و خدمات برای بخش های مختلف و رفع نیاز آنها به منظور دستیابی به اهداف سازمانی است.

وب سایت مجتمع نخبگان زنجان در حال بروز رسانی می باشد

با عرض پوزش
هم‌اکنون سایت مجتمع نخبگان زنجان درحال به‌روزرسانی است.
لطفاً دقایقی دیگر مراجعه نمایید.
با تشکر

اساتید مجتمع نخبگان زنجان