آدرس صفحات
آداب معاشرت در تجارت بین الملل (مقدماتی)
مخاطبین دوره:
این دوره برای افرادی که نیاز به برقراری ارتباط در محیط های بین المللی دارند، قابل استفاده است.
روش ارائه محتوا:
کارگاه های کاربردی
اهداف دوره:
- آموزش رفتارهای تعریف شدهی رسمی در موقعیت های تعاملی در عرصهی مراودات بین الملل
- در این دوره فراگیران محترم اصول تشریفات و قواعد ارتباط در برخورد های رسمی را فرا گرفته و از قوانین رایج آگاه می شوند.
مخاطبین دوره:
مدیران ارشد و میانی سازمان همچنین سرپرست واحد ها
سرفصل های آموزشی:
- خدمات و ویژگی های آن
- آشنایی با پروتکل تشریفات و تاریخچه آن
- آشنایی با ارتباط کلامی
- آشنایی با ارتباط غیر کلامی
- آموزش اصول صرف غذا و میان وعده در مهمانی ها و ضیافت ها
- آموزش پروتکل های مرتبط با البسه، باید ها و نباید ها
- کارت ویزیت، باید ها و نباید ها
- تبادل هدایا و آداب مرتبط
- برنامه ریزی جلسات و ضیافت ها
- شناخت انواع سالن های جلسات و اهمیت جایگاه ها
- برنامه ریزی پذیرایی غذایی و میان وعده ها
- اسکان مهمانان و قواعد استقرار آنان
- کارگاه جلسه صبحانه کاری و آداب استفاده از بوفه غذایی در یکی از هتل های مطرح
- کارگاه ضیافت ناهار یا شام با حضور در یکی از رستوران های مطرح