شما اینجا هستید:   خانه

مدیریت بانکداری الکترونیکی


دسته    :    آموزش بانکداری
شرح

امروزه مدیریت دانش به عنوان ابزاری کاربردی در محیط تجارت الکترونیک از جمله بانکداری الکترونیک می باشد،چرا که مدیریت دانش تاکنون بیشترین سهم و تاثیر را بر تجارت الکترونیک بخصوص خدمات بانکداری الکترونیک داشته است. در همین راستا بانک ها در پی ایجاد بستر های الکترونیکی مناسب جهت افزایش خدمات به مشتریان از طریق مدیریت دانش می باشند. مدیریت دانش بخش مکمل مدیریت روابط مشتری و ارایه خدمات الکترونیکی است که امروزه اکثر سازمانها تمرکز خود را روی ارزش دانش و اطلاعات به عنوان پایه قدرت و مزیت رقابتی، معطوف نموده اند. مدیریت دانش، بانک ها را قادر می سازد تا دیدگاه ها، بازار و مخاطبان را درک کرده تا بتوانند شکاف ها و فرصت های جهت ارائه خدمات الکترونیکی را شناسایی کنند. باید توجه داشت که فناوری پردازشاطلاعات و تجارت الکترونیک تنها مؤلفه مدیریت دانش نیست. در این مقاله ضمن بررسی تاثیر مدیریت دانش در بانک ها و مدیریت دانش مشتریان به بررسی اثر بخشی مدیریت دانش در ارائه خدمات بانکداری الکترونیکی و راه کارهایی بمنظور نوآوری در ارائه خدمات متناسب با نیاز مشتریان خواهیم پرداخت

اساتید مجتمع نخبگان زنجان